looouiiise

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Louise - 14 januari 2012 19:09

haha, har inga direkta planer, men ska umgås med grymt folk och hoppas på att nathalie och jag ska ha lika kul i sommar igen, men ska bada mycket och sola som en galning för jag SKA bli brun, sen ska vi dra till öland och kanske karlsborg när nina är i stockholm och bara va där ett tag, sen kanske vi ska dra till Danmark också :)

vill ha sommar nu!

     

sommaren 2011  

Av Louise - 14 januari 2012 17:53

kom nyss hem från karlsborg där jag va och träffade min tolv dagar gammla kusin Alice :)

sjukt söt!

aja, sov hos ebba så är fett seg nu men aa, jag och mamma åkte ju dit med Morfar och Morbror :)

så har varit kul att ha pratat med dom eftersom vi inte ses så ofta...

men aa nu ska jag ducha och sånt. 

hejdå !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards