looouiiise

Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

love the life you live, live the life you love - bob marley.

Av Louise - 6 januari 2012 21:29

älskar dig, på senaste tiden har vi tjaffsat en hel del, mer än vanligt men jag hoppas att det bara är nu, för jag klara mig inte utan dig, du finns alltid vid min sida vad som än händer och jag VET att om jag säger något till dig så stannar det mellan oss, du är världens finaste och helt klart bästavän, en sån vän som dig borde alla ha! Tänk att vi har kommit så nära varann på så kort tid, vi har gått i samma klass två år, och det känns som du alltid funnits här!, första halv året pratade vi typ inte ens, för aa olika anledningar, sen började jag förstå att du va en person man kunde lite på till tusen och nu är jag helt säker på att du är min helt klart bästa vän och att jag älskar dig av hela mitt hjärta, även att du är skapligt efterbliven :D 

     

helt normala, eller kanske inte men hur kul skulle man ha annars????

 
 
nathiie

nathiie

7 januari 2012 00:54

Kan inte göra mer än att säga detsamma finaste du!
älskar dig nu,då & föralltid puss på dig <3

http://nathaliefalkhammarr.blogg.se

Louise

7 januari 2012 18:04

älskar dig !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 22 januari 2012 20:06

har sagt nu sen i sommras att jag ska göra en ny blogg så nu har jag gjort det, så från och med nu så bloggar jag inte längre här utan finns på: www.looouiiisse.blogg.se Peace out :)         ...

Av Louise - 19 januari 2012 22:49

nu sitter jag i min säng och ska när som helst tvätta bort sminket och borta tänderna och sånt, aja skulle vart med ebba idag men blev inte riktigt så, men aa åkte hem och va ute och gick med min mamma nån timme, det har vi gjort två dar i rad och vi...

Av Louise - 18 januari 2012 21:09

A girl who cries in every night, and laughs in every morning, is the strongest one.  or excatly the one who has been trying to be the strongest.  ...

Ovido - Quiz & Flashcards