looouiiise

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Louise - 2 januari 2012 14:49

nu drar jag till stan för att träffa en min saknade bajsunge loch snackar lite med henne sen ska jag träffa nathalie, ebba och zanna hejdå!

Av Louise - 2 januari 2012 03:34

tpl, kan inte sova och det är det enda jag vill så jag slipper tänka!

åhh, hejdå som tur e så är ellinore fortfarande vaken.

 

imorrn, eller senare idag blir det så kommer min saknade bajsunge hem så ska träffa henne och vi har typ en miljon saker att snacka om! 

Av Louise - 2 januari 2012 01:26

 

bara så alla vet så lackar jag när folk dömmer någon efter utseendet, eller när folk lägger energi på att säga saker om folk dom inte känner, men man börjar faktiskt vänja sig eftersom i västervik så snackar alla skit om alla, alla är fula, tror sig, och är fjortisar. just nu känner jag att allt faktiskt bara är töntigt och jag förstår inte hur folket orkar, och om folk har problem så kan dom ju ta det med varann istället för att beklaga hela sitt liv på facebook, för då kommer de alltid någon som och kommenterar att dom inte bryr sig, så är det alltid och jag lackar, vet att jag gör exakt samma sak nu på bloggen men hur många läser min blogg, jämfört med hur många som kollar det man skriver på facebook?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards