looouiiise

Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

dom som inte förstår att skönheten sitter på insidan, fu

Av Louise - 2 januari 2012 01:26

 

bara så alla vet så lackar jag när folk dömmer någon efter utseendet, eller när folk lägger energi på att säga saker om folk dom inte känner, men man börjar faktiskt vänja sig eftersom i västervik så snackar alla skit om alla, alla är fula, tror sig, och är fjortisar. just nu känner jag att allt faktiskt bara är töntigt och jag förstår inte hur folket orkar, och om folk har problem så kan dom ju ta det med varann istället för att beklaga hela sitt liv på facebook, för då kommer de alltid någon som och kommenterar att dom inte bryr sig, så är det alltid och jag lackar, vet att jag gör exakt samma sak nu på bloggen men hur många läser min blogg, jämfört med hur många som kollar det man skriver på facebook?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 22 januari 2012 20:06

har sagt nu sen i sommras att jag ska göra en ny blogg så nu har jag gjort det, så från och med nu så bloggar jag inte längre här utan finns på: www.looouiiisse.blogg.se Peace out :)         ...

Av Louise - 19 januari 2012 22:49

nu sitter jag i min säng och ska när som helst tvätta bort sminket och borta tänderna och sånt, aja skulle vart med ebba idag men blev inte riktigt så, men aa åkte hem och va ute och gick med min mamma nån timme, det har vi gjort två dar i rad och vi...

Av Louise - 18 januari 2012 21:09

A girl who cries in every night, and laughs in every morning, is the strongest one.  or excatly the one who has been trying to be the strongest.  ...

Ovido - Quiz & Flashcards