looouiiise

Direktlänk till inlägg 7 januari 2012

dag 01. en ny tagen bild på dig och 10 intressanta fakta om dig själv.

Av Louise - 7 januari 2012 18:11

eftersom jag inte sitter vid min data nu så kunde jag inte ladda upp någon ny...

1. jag älskar mina vänner, dom är bäst!

2. jag är helt normal, men orkar oftast inte visa det.

3. inför människor jag tycker om eller som jag inte träffat förut är jag fett blyg.

4. jag har världens bästa vän,Nathalie!

5. Muppen som sitter brevid mig heter Ebba, hon är sjukt lost men älskar henne jätte mycket endå :)

6. Ebba och Nathalie är oftast dom som får mig att garva, och detta för att dom är så grymt dampiga! mina små murutar :')

7.jag skulle inte överleva utan musik, jag kan inte sova när det är helt tyst...

8. Jag tycker inte om falska människor, och inte heller de som sviker.

9. om jag fick välja mellan 10000000 kr och att slänga min hund Arrack för ett stup skulle jag lätt behålla min "lilla" vowwe ;D

10. jag är grymt svag :/


   

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 22 januari 2012 20:06

har sagt nu sen i sommras att jag ska göra en ny blogg så nu har jag gjort det, så från och med nu så bloggar jag inte längre här utan finns på: www.looouiiisse.blogg.se Peace out :)         ...

Av Louise - 19 januari 2012 22:49

nu sitter jag i min säng och ska när som helst tvätta bort sminket och borta tänderna och sånt, aja skulle vart med ebba idag men blev inte riktigt så, men aa åkte hem och va ute och gick med min mamma nån timme, det har vi gjort två dar i rad och vi...

Av Louise - 18 januari 2012 21:09

A girl who cries in every night, and laughs in every morning, is the strongest one.  or excatly the one who has been trying to be the strongest.  ...

Ovido - Quiz & Flashcards