looouiiise

Direktlänk till inlägg 7 januari 2012

bara för att jag inte har något att blogga om!

Av Louise - 7 januari 2012 18:09

Dag 01 – En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.
Dag 02 – Meningen bakom ditt blogg namn.
Dag 03 – En bild på dig och en vän.
Dag 04 – En bild på någon du saknar.
Dag 05 – Ditt framtida bröllop.
Dag 06 – En bild på ditt rum som det ser ut just nu.
Dag 07 – Två länder du skulle vilja besöka?
Dag 08 – Dina planer för sommaren.
Dag 09 – Åtta saker som du inte äter.
Dag 10 – Låtar du lyssnar på när du är ledsen, glad.
Dag 11 – En annan bild av dig och en vän.
Dag 12 – Varför började du blogga?
Dag 13 – En bild av ett favoritställe.
Dag 14 – Vad du andvänder för smink.
Dag 15 – En låttext som betyder mycket för dig.
Dag 16 – En person/kändis du önskar att du träffat.
Dag 17 – Någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför.
Dag 18 – Planer/drömmar/mål du har.
Dag 19 – Smeknamn du har, varför har du dem?
Dag 20 – Någon du ser dig vara gift/vara med i framtiden.
Dag 21 – En bild av något som gör dig glad.
Dag 22 – Vad gör dig annorlundare än alla andra.
Dag 23 – Något du längtar efter väldigt mycket.
Dag 24 – En bild på dig som barn.
Dag 25 – Saker man hittar i din handväska.
Dag 26 – Din favorit tid på året.
Dag 27 – Dina intressen.
Dag 28 – En bild på dig förra året och nu, hur har du förändrats sedan dess?
Dag 29 – Vad har du lärt dig hittils iår?
Dag 30 – Din favoritlåt.
Dag 31 - Fem bra saker som hänt under dessa 31 dagar?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 22 januari 2012 20:06

har sagt nu sen i sommras att jag ska göra en ny blogg så nu har jag gjort det, så från och med nu så bloggar jag inte längre här utan finns på: www.looouiiisse.blogg.se Peace out :)         ...

Av Louise - 19 januari 2012 22:49

nu sitter jag i min säng och ska när som helst tvätta bort sminket och borta tänderna och sånt, aja skulle vart med ebba idag men blev inte riktigt så, men aa åkte hem och va ute och gick med min mamma nån timme, det har vi gjort två dar i rad och vi...

Av Louise - 18 januari 2012 21:09

A girl who cries in every night, and laughs in every morning, is the strongest one.  or excatly the one who has been trying to be the strongest.  ...

Ovido - Quiz & Flashcards