looouiiise

Alla inlägg under oktober 2011

Av Louise - 10 oktober 2011 19:37

       

Av Louise - 10 oktober 2011 19:35

hej, jag vet jag suger på att blogga, men that´s life helgen har spenderats med Amanda, Zanna, Nadia, Nathalie, Ebba, o även massa annat awsome folk!

men aa,jag vet inte vad de är med mig nu förtin vet inte hur jag mår riktigt !

aja hejdå!

Av Louise - 6 oktober 2011 22:12

Live Life 


Laugh Lots


Love Forever


 det är lätt att låtsas man mår bra

Av Louise - 6 oktober 2011 22:05

      Du får aldrig glömma hur mkt du betyder för mig!

klara mig inte utan dig, du är min absolut bästavän!

när jag mår som sämst så får du mig alltid att tänka på annat!

Älskar dig Bästavän   

Av Louise - 6 oktober 2011 21:58

förlåt för att jag inte har bloggat, o så men har inte mått så bra jag mår fortfarande skit men ja

idag har jag vart med amanda o nadia träffade även ella på kvällen !

aa, jag vet inte vad jag ska säga mår skit, trött på livet !

men de är väl bara att ta allt som det kommer!

imorrn ska vi bara sitta hemma hos zanna o chilla som det är sagt iaf !

kolla film osv haha, med dom finaste vännerna förfan !

nu ska jag kolla film o försöka sova eftersom jag är trött på allt o behöver inte tänka när jag sover !

haha, btw dog förut när jag satt i bussen buss föraren gick bak o skrek på som som satt längst bak o bara, det här är ingen jävla party buss nu håller ni käften eller så stannar jag o ni får gå ! fyfan troddde jag skulle dö!

men hejdå !

   inte så lätt alltid !

Av Louise - 3 oktober 2011 20:48

haha, dagen har varit bra!

skolan seg som vanligt men teatern va skapligt läskig ;o

de måste varit ngt fel på den killen asså !

haha, efter skuuulan följde nichole med mig hem o vi har snackat o så :)

när hon åkte hem gick jag ut och gick !

fett gay iknow!

imorrn vet jag inte vad jag ska göra så hejdå !

Av Louise - 2 oktober 2011 10:08

har precis duschat o målat naglarna börjar undra om nichole har dött med tanke på att hon inte rört sig på ett bra tag, men aja.

idag ska vi träffa min saknade bästavän nathiiiee, som jag inte har träffat sen i onsdags hehe. o zanna o nadia o Amanda :)

amanda kommer hem från motala idag §

haha, har saknat dom alla !

men nu ska jag fixa mig klart väcka nichole o aa :)

men aa, bilderna från kvällen kommer snart :) 

hejdååå §

Av Louise - 1 oktober 2011 14:00

haha, ska dra mig till nico nu sen åker vi hit, haha, har brottom hinner inte skriva nu hejdå :)

Ovido - Quiz & Flashcards