looouiiise

Alla inlägg under oktober 2011

Av Louise - 17 oktober 2011 21:19

                  aa, dom kommer döda mig men aaaaa!

Av Louise - 17 oktober 2011 21:15

            älskar dig föralltid !

Av Louise - 17 oktober 2011 20:15

tjeeena!

haha, dagen har spenderats i skolan o sen hemma, har städat rummet osv pluggat o varit almänt duktig bara :)

hahah, imorrn ska jag träffa min saknade nico!

o nathalie o nadia också vad jag vet nu :)

ska ladda in massa bilder på datan nu som kommer snart asså:D

hejdåååå

 

Av Louise - 16 oktober 2011 19:04

tja helgen har spenderats med Nadia, Nathalie, Ebba o i fredags träffade vi även amanda o zanna :)

o lördags träffade vi också Sanna, Thilda, Ida o alva som äntligen har kommit hem o även Kråkan, Timmie o Jannica en stund :)

Sen åkte vi hem till mig o sov här !

vi drog till gunnebo och träffade Ebbas pappa o hans barn o så :)

haha, men så kul som vi hade då har jag inte haft på länge asså de är sjukt !

hahaha, måste helt klart göras om men nu ska jag kolla film är galet trött efter att ha sovti typ super lite men aaa, de är helt klart värt de !

hejjjddåååå !

btw, vi blev jagade av en bil igår den körde lixom sakta på andra sidan vägen o sen när vi ställde oss upp och började gå så körde den i full fart mot oss o jag ba ska vi springa o nathalie baaa jaaaaa de ska vi så sprang vi till mig sen så ställer sig nadia på vägen och precis när han tänker börja gå så kommer bilden mot mitt hus!

PAnnnniiiik !

okej nu hejdå på rikitigt!

Av Louise - 13 oktober 2011 07:14

ska nu börja fixa mig sen drar jag till nathalie o vi går till skolan!

sen har vi ju simhall idag...

o jag ska va med efter skolan ska jag även träffa ebba o ngra grabbar som jag sa.

men aaa nu säger jag hejdå!

Av Louise - 12 oktober 2011 21:30

tja, dagen har spenderats med amanda o nadia!

vi träffade även nea, o sen även elin och hennes kompid :)

vi va på mejeriet o så sen drog vi marieborg jag o nadia o där va kråkan o jannica, o aa massa fula ungar!

haha, imorrn ska jag träffa nathalie o ebba o ngra grabbar om de blir som sagt :) 

men aaaaaaa.

vet inte vad jag ska säga så hejdå!

 

Av Louise - 11 oktober 2011 23:11

ska gå o lägg mig nu trött som bara den!

dagen har spenderats hos amanda, i skolan o mejeriet!

Efter skolan gick jag o Amanda o jonte till henne eftersom han va utelåst, haha!

sen kom ebba, zanna, nathalie o nadia!

vi satt o fula oss ett tag sen drog vi till mejeriet o jonte hade bokat ngt fult rum så vi satt o kolla film, alla vi o Danne, kevin, cevin o ihab!

o efter de snacka vi ett litet tag sen drog vi o vänta på bussen då drog jag hem o aa har gjort min engelska tänkt va lite duktig. 

haha hej då asså!

...

Av Louise - 10 oktober 2011 19:46

*Det är lätt att fejka ett leende*

Ovido - Quiz & Flashcards