looouiiise

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Louise - 28 juli 2011 22:12

haha, kom nyss in från att ha badat med Ellinore o Moa :)

haha, alltså helt ärligt så är dom galna!

ellinore blev lite sur när jag puttade i henne men de är sånt man får tåla när man är med mej :D <3

haha, nu ska jag väl sitta vid datan liten sen kolla film :D

imorrn blir de o träffa mina favorit brudar Nichole o Nathalie älskar er <3

Aja bye :D

Av Louise - 28 juli 2011 19:57

haha, asså jag har fett lång tråkigt!

fan, aja, får väl kolla film eller ngt dåååå! 

 

Av Louise - 28 juli 2011 18:26





Asså verkligen älskar den här låten !

Av Louise - 28 juli 2011 17:26

Godmorgon!   

haha, klockan är nu typ halv fem xd

o jag vaknade nu, men aja man får väl skylla sig själv om man är vaken hela natten åker inte till stan halv nio o sen ringer man sin pappa två timmar efter för att man är för trött :D

haha, men de har varit en fett rolig natt med bästa Nichole !

Älskar dej bruden inte en tråkigstund <3

aja, idag blev inget som planerat, skulle ju dragit till lysingsbadet med nathalie o nichole men ah de blev nt så men får väl träffa dom ngn annan dag lixom !

Men nu ska jag typ kolla film eller ngt, eftersom jag ska va hemma o chilla hela dagen !

See yaa !

Av Louise - 28 juli 2011 03:18

  älskar dej bebis <3

Av Louise - 28 juli 2011 01:44

haha, sitter nu här med nichole typ gör inget, haha, nemen ah,har inget o säga vill bara säg hej igen hihihi , nemen aaa :D

haha, massa fula bilder på mej på fb nu tack nathalie -.-

älskar dej endå gumman men skit på er allihopa nu :D

hejdå :D 

 

Av Louise - 28 juli 2011 01:10

Kommer sakna dej ngt enormt gumman, du betyder sjukt mkt för mej, lovar att jag kommer hälsa på dej så fort jag är hemma från öland!

Älskar dej Amanda <3


 

Av Louise - 28 juli 2011 00:55

Hej, dagen har spenderats med dom bästa!

Nichole o nathalie vi har även träffat Zanna o Amanda :)

haha, o Ella, Nadia, Timmie o Andre tror jag haha, men blev typ i puttade i vattnet av ngra bajsungar -.- 

haha, aja, ska typ lägga upp sjukt många bilder nu eftersom alla vill ha dom typ haha! 

Seees 

                                                       

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards